We'd like to send you notifications of the latest posts and updates
အက်တမ်(ATOM)မြန်မာ၏ Facebook စာမျက်နှာ၊ Facebook Messenger၊ Viber ၊ Call Center ၉၇၉ တို့သည် အက်တမ်(ATOM)သုံးစွဲသူများ၏ အဆင်မပြေမှုများကို ကူညီဖြေရှင်းပေးရန်အတွက် ရှိနေပါသည်။
ပိုမိုကောင်းမွန်သည့် ဆက်သွယ်ချိတ်ဆက်နိုင်မှု နှင့် ဝန်ဆောင်မှုအရည်အသွေးမြှင့်တင်နိုင်ဖို့အတွက် အက်တမ်(ATOM)မြန်မာ၏ အထွက်ခေါ်ဆိုသည့် နံပါတ် ၀၉၇၅၀၀၉၇၅၀၀ဖြင့် သုံးစွဲသူဝန်ဆောင်မှုအသင်းမှ သုံးစွဲသူများထံဆက်သွယ်ခေါ်ဆိုလျက်ရှိနေပါသည်။
အက်တမ်(ATOM) partners များအနေဖြင့်ထပ်မံ လိုအပ်သော အထောက်အပံ့များအတွက် အက်တမ်(ATOM)သုံးစွဲ သူဆိုင်ရာ ပြန်ကြားရေးငှာနသို့ နံနက် ၉နာရီ မှ ညနေ ၆ နာရီအတွင်း ဖုန်းနံပတ် ၅၅၅ (သို့မဟုတ်) ၇၇၇ သို့ဖုန်းခေါ်ဆိုနိုင်ပါသည်။
အက်တမ် (ATOM) မြန်မာမှ အသုံးပြုသူ customers များထံဆက်သွယ်နိုင်ရေးအတွက် အထွက်ခေါ်ဆိုမှုဖုန်းနံပါတ်များကို အသုံးပြုလျက်ရှိပါသည်။ အက်တမ် (ATOM) ၏ ထုတ်ကုန်များ၊ ဝန်ဆောင်မှုများ၊ ပရိုမိုးရှင်းအစီအစဉ်များနှင့်ပတ်သက်၍ အကြောင်းကြားနိုင်ရန်အတွက် ယခုကဲ့သို့ အထွက်ခေါ်ဆိုမှုများကို ပြုလုပ်ခြင်းဖြစ်ပါသည်။ ထိုကဲ့သို့ခေါ်ဆိုရာတွင် အက်တမ် (ATOM) မြန်မာအနေဖြင့် အသုံးပြုသော ဖုန်းနံပါတ်များမှာ ၀၉-၇၅၃ ၉၇၃ ၈၀၀၊ ၀၉-၇၆၀ ၁၀၀၈၂၀ တို့ဖြစ်သည်။
အက်တမ် (ATOM) ၏အထွက်ခေါ်ဆိုမှုများနှင့် ပတ်သက်ပြီး အရေးကြီးသည့်အချက်များ-
အက်တမ် (ATOM) ၏ အထွက်ခေါ်ဆိုသော ဖုန်းနံပါတ်များသည် အသုံးပြုသူ Customer များထံမှ အဝင်ခေါ်ဆိုမှုများကို လက်ခံနိုင်မည်မဟုတ်ကြောင်း အသိပေးအပ်ပါသည်။
နံပါတ် ၂၂၁၊ ၁၇-၂၂-၂၃ အလွှာ၊ ဆူးလေဘုရားလမ်း၊ ကျောက်တံတားမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်တိုင်းဒေသကြီး၊ ၁၁၁၈၂ မြန်မာ။
သိလိုသိသည်များရှိလျှင် care@aml.mobi မှ တစ်ဆင့် စုံစမ်းနိုင်သည်။
အလုပ်အကိုင်အခွင့်အလမ်းများ : hr@atom.com.mm
မီဒီယာနှင့်ပတ်သတ်သည့် စုံစမ်းမှုများအတွက် ဒီကို နှိပ်ပါ။
အက်တမ်(ATOM)အကြောင်းပိုမိုသိရှိရန် ATOM Myanmar Website ကို ၀င်ကြည့်ပါ။
Back to top
Share